En underbar dag<333333333

Idag var jag i skolan först så hade jag mjuk slöjd:) så gjorde jag strumper sen hade vi apas då läste jag sen hade vi NO sen slutade vi sen så skulle jag och tora,tove,vendela,alicia med mig hem för sen skulle hella mitt lag komma hem till mig för att vi skulle ha en avslutnigs fest men inan det så hjälpet TOVE mig med min heder så att den blev bra sen så kom dom andra så åt vi sen bliv det sammanbets övnigar i små grupper sen bliv det GLASS och kakor med mycket choklad sås:) sen badade vi i min pool:) nu så har alla åkt hem nu gör jag inte så myckt:) Ps bid kommer på det jag gjorde i slöjden



Inte så fina men dom är mina:)




Dom här är till minm mammas kompis barn:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0