Kul dag

Hej idag efter skolan åkte jag ju till Marstrand med Philip, Joakim, Sofia, Cajsa,
Bella, Tove och Lydia hänge också med!! (y)
Vi badade, solade, köpte glass och hade det hur gött som hälst, tror jag!!? :D
sen när vi skulle hem fick jag, Sofia, Philip och Cajsa vänta ungefär vänta 2-3 timmar på att bussen skulle komma, men det var ju så att bussen aldrig kom!!
Jag och Cajsa titta inne på sidan västtrafik.se och tittade tid när bussen skulle komma och då stog det att den skulle komma 19. något, sen efter ett tag igen när vi hade stått där i ungefär en halv-1 timme så tittade vi igen på den sidan och såg att den skulle komma 23. något!!
Vi gick omkring och gick till andra hållplatser.
Men sen så ringede Min  pappa och så fick han hämta oss!!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Du kopierade ju min text!!!

2012-05-23 @ 21:54:38
URL: http://jagskriiver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0